www.mickeyvasutaksrepulok.hu

Kedves látogatók!Itt megnézhetitek a MÁV a GySEV valamint Öbb történetét.sőt a MALÉV-ét is. sok szerencsét!!!ezen az oldalon fordítást is találhattok.translation can find on this page.


Magyar Államvasutak (rövidítve MÁV) Magyarország állami vasúttársasága. A vasúthálózat teljes hossza 7183 km. A magyarországi vasúthálózat összeköttetésben áll más európai hálózatokkal, aminek következtében úgy személy-, mint teherszállítás terén szolgáltatásokat nyújt számukra. 1869-ben alapították.

A társaság három legfontosabb leányvállalata:

  • MÁV-START Zrt. – személyszállítás
  • MÁV-Gépészet Zrt. – vasúti járművek karbantartása és javítása
  • MÁV-Trakció Zrt. - vontatójárművek bérbeadása
Magyar Államvasutak Zrt.
MÁV logó.jpg
Típus zártkörűen működőrészvénytársaság
Alapítva 1868
Székhely Budapest, Magyarország
Vezetők Monszpart Zsolt[1]
Iparág Vasúti szállítás
Árbevétel 299 856 millió Ft
Alkalmazottak száma 38 456 fő (2009)
Leányvállalatai


MÁV-START Zrt.,
MÁV-TRAKCIÓ Zrt.,
MÁV-Gépészeti Zrt.,
MÁV Északi Járműjavító Kft.,
MÁV Szolnoki Járműjavító Kft.,

MÁV Debreceni Járműjavító Kft.,

MÁV TISZAVAS Kft.,
MÁV Ingatlankezelő Kft.,
MÁV Vagyonkezelő Zrt.,
MÁV INFORMATIKA Zrt.,
MÁV VAGON Kft.,
MÁV Lokomotív Hotels Zrt.,
MÁV Nosztalgia Kft.










 

A MÁV Zrt. vasútvonalai 

A MÁV Zrt. kezelésében működő vasútvonalak:

Vonal számaViszonylatÁllapota
1 Budapest–Hegyeshalom–Rajka használatban
2 Budapest–Esztergom–Komárom használatban
3 Esztergom–Komárom a személyszállítás szünetel
4 Széchenyihegy–Hűvösvölgy használatban
5 Székesfehérvár–Komárom használatban
6 Bicske–Székesfehérvár A Bicske-Lovasberény szakasz megszüntetve, a pályát sok helyen felszedték illegálisan, de az erdő mélyén sok, hosszú szakasz felfedezhető.
A Lovasberény-Székesfehérvár szakaszon a személyforgalom megszűnt, rendszeres teherforgalom van.
10 Győr–Celldömölk használatban
11 Győr–Veszprém használatban
12 Felsőgalla–Tatabánya–Oroszlány használatban, Felsőgalla és Tatabánya között csak a helytelen vágányon lehet közlekedni, ezért ma már csak az eseti teherforgalom lehetséges.
13 Tatabánya–Pápa Környe-Pápa között a személyszállítás szünetel, Pápa és Franciavágás, valamint Környe és Oroszlányi erőmű iparvágány-kiágazás között a teherforgalom fenntartva.
14 Pápa–Csorna használatban
16 Hegyeshalom–Szombathely használatban
17 Szombathely–Nagykanizsa használatban
18 Szombathely–Kőszeg használatban
20 Székesfehérvár–Szombathely használatban
22 Körmend–Zalalövő a személyszállítás szünetel
23 Rédics–Zalaegerszeg használatban
24 Zalabér–Batyk–Zalaszentgrót csak teherforgalom / személyszállítás szünetel
25 Bajánsenye–Zalaegerszeg–Ukk–Boba használatban
26 Tapolca–Ukk használatban
27 Lepsény–Veszprém teherforgalom Hajmáskér-Papkeszi között lehetséges, kiszolgálás jó ideje nincs / a személyszállítás szünetel
29 Székesfehérvár–Tapolca használatban
30 Budapest–Székesfehérvár–Nagykanizsa használatban
30a Budapest–Martonvásár–Székesfehérvár használatban
30b Balatonszentgyörgy–Tapolca használatban
35 Kaposvár–Siófok használatban
36 Kaposvár–Fonyód használatban
37 Somogyszob–Balatonszentgyörgy  
38 Nagyatád–Somogyszob  
39 Csisztagyógyfürdő–Balatonfenyves–Somogyszentpál részben használatban[11]
40 Budapest–Pusztaszabolcs–Pécs  
40a Budapest–Pusztaszabolcs  
41 Dombóvár–Gyékényes  
42 Pusztaszabolcs–Dunaújváros-Paks Dunaújváros-Paks vonalszakasz megszűnt
43 Mezőfalva–Rétszilas  
44 Pusztaszabolcs–Székesfehérvár  
45 Sárbogárd–Székesfehérvár megszűnt
46 Sárbogárd–Bátaszék  
47 Dombóvár–Komló megszűnt
48 Keszőhidegkút–Gyönk–Tamási csak teherforgalom
49 Dombóvár–Lepsény Enying-Lepsény között egy rövid szakaszon csak teherforgalom van, a vasútvonal többi része megszűnt, a pálya nagy részét elbontották.
50 Dombóvár–Bátaszék  
60 Nagykanizsa–Pécs  
61 Sellye–Szentlőrinc  
62 Barcs–Villány ideiglenes üzemszünet
62a Barcs–Sellye ideiglenes üzemszünet
64 Pécs–Bátaszék ideiglenes üzemszünet
64b Pécsvárad–Bátaszék ideiglenes üzemszünet
A pálya helyenként hiányos, járhatatlan.
65 Pécs–Mohács  
66 Villány–Magyarbóly  
70 Budapest–Vác–Szob használatban
71 Budapest–Vácrátót–Vác használatban
75 Vác–Balassagyarmat használatban
76 Diósjenő–Romhány ideiglenes üzemszünet
77 Aszód–Galgamácsa–Vácrátót megszűnt
78 Aszód–Balassagyarmat–Ipolytarnóc használatban
80 Budapest–Hatvan–Miskolc–Sátoraljaújhely használatban
80a Budapest–Hatvan használatban
81 Hatvan–Somoskőújfalu használatban
82 Hatvan–Szolnok használatban
83 Kisterenye-Mátranovák 1993 óta megszűnt
84 Kisterenye–Kál-Kápolna csak teherforgalom
85 Vámosgyörk–Gyöngyös használatban
86 Vámosgyörk–Újszász–Szolnok  
87 Eger–Putnok Eger-Szilvásvárad használatban; Szilvásvárad-Putnok Teljes üzemszünet
87a Füzesabony–Eger használatban
88 Mezőcsát–Miskolc ideiglenes üzemszünet
89 Tiszapalkonya-Erőmű–Tiszaújváros–Miskolc  
90 Miskolc–Hidasnémeti használatban
92 Miskolc–Bánréve–Ózd  
94 Miskolc–Tornanádaska  
95 Kazincbarcika–Rudabánya ideiglenes üzemszünet
98 Szerencs–Hidasnémeti használatban
100 Budapest–Szolnok–Debrecen–Nyíregyháza  
100a Budapest–Cegléd–Szolnok használatban
100b Nyíregyháza–Záhony használatban
100c Szerencs–Nyíregyháza használatban
101 Püspökladány–Biharkeresztes használatban
102 Kál-Kápolna–Kisújszállás használatban
103 Karcag–Tiszafüred használatban
105 Debrecen–Nyírábrány használatban
106 Debrecen–Sáránd–Nagykereki használatban
107 Debrecen–Sáránd–Létavértes használatban
108 Debrecen–Füzesabony használatban
109 Debrecen–Tiszalök használatban
110 Debrecen–Nyírbátor–Mátészalka használatban
111 Mátészalka–Záhony használatban
112 Nyíregyháza–Nyíradony ideiglenes üzemszünet
113 Nyíregyháza–Mátészalka–Zajta használatban
114 Mátészalka–Csenger használatban
115 Mátészalka–Tiborszállás használatban
116 Vásárosnamény–Nyíregyháza használatban
117 Ohat-Pusztakócs–Nyíregyháza használatban
118 Nyíregyháza–Balsa-Tiszapart használatban
119 Nyíregyháza–Dombrád használatban
120 Budapest–Szolnok–Békéscsaba–Lőkösháza használatban
120a Budapest–Újszász–Szolnok használatban
121 Békéscsaba–Kétegyháza–Mezőhegyes–Újszeged használatban
125 Mezőtúr–Orosháza–Mezőhegyes használatban
125a Mezőhegyes–Battonya  
126 Kisszénás–Kondoros  
127 Körösnagyharsány–Vésztő–Gyoma  
128 Békéscsaba–Kötegyán–Vésztő–Püspökladány  
129 Murony–Békés ideiglenes üzemszünet
130 Szolnok–Hódmezővásárhely–Makó  
135 Szeged–Békéscsaba használatban
136 Szeged–Röszke  
140 Cegléd–Szeged használatban
142 Budapest-Lajosmizse-Kecskemét használatban
145 Szolnok–Kiskunfélegyháza-vasútvonal  
146 Kecskemét–Kunszentmárton-vasútvonal  
147 Kiskunfélegyháza–Szentes–Orosháza használatban
148 Kecskemét–Kiskőrös megszűnt
149 Kecskemét–Kiskunmajsa megszűnt
150 Budapest–Kunszentmiklós-Tass–Kelebia használatban
151 Kunszentmiklós-Tass–Dunapataj teherforgalom / ideiglenes üzemszünet
152 Fülöpszállás–Kecskemét ideiglenes üzemszünet
153 Kiskőrös–Kalocsa teherforgalom / ideiglenes üzemszünet
154 Bátaszék–Baja–Kiskunhalas  
155 Kiskunhalas–Kiskunfélegyháza  
Siemens Desiro típusú motorvonat a Nyugati pályaudvaron

Vasúti határátkelőhelyek 

Schengeni övezeten belül, határellenőrzés nélkül [szerkesztés]

  • Szlovákia
  1. Rajka – Oroszvár (személyforgalom is)
  2. Komárom – Komárom (személyforgalom is)
  3. Szob – Helemba – Párkány (személyforgalom is)
  4. Nógrádszakál – Bussa
  5. Ipolytarnóc – Kalonda
  6. Somoskőújfalu – Fülek (személyforgalom is ŽSSK szolgáltatással)
  7. Bánréve – Sajólénártfalva
  8. Tornanádaska – Bódvavendégi
  9. Hidasnémeti – Hernádcsány (személyforgalom is)
  10. Sátoraljaújhely – Újhely (személyforgalom is)
  • Ausztria
  1. Hegyeshalom – Miklóshalma
  2. Fertőújlak – Pomogy
  3. Sopron – Sopronkertes/Somfalva
  4. Sopron – Lépesfalva
  5. Kópháza – Sopronkeresztúr
  6. Szentgotthárd – Gyanafalva
  • Szlovénia
  1. Bajánsenye – Őrihodos






Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 7
Heti: 9
Havi: 9
Össz.: 16 109

Látogatottság növelés
Oldal: MÁV
www.mickeyvasutaksrepulok.hu - © 2008 - 2024 - mickeyoldal.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »